Veelgestelde vragen

Heb je een vraag en kom je er na het lezen van de veelgestelde vragen nog niet uit? Neem dan tijdens openingstijden telefonisch contact op 0611837391 Wij kunnen jou dan direct te woord staan. 

Onze openingstijden zijn:

Maandag tot Vrijdag 9:00 – 18:00 

Zaterdag van 10:00 -16:00

Bestellen
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Bestellen bij The Cake Boutique kan op verschillende manieren:

  • via onze website
  • via de e-mail – info@thecakeboutique.nl
  • via een offerte aanvraag
  • via onze Socials
  • via een landingspagina

Website
Bestellen kan via www.thecakeboutique.nl Op de website kun je kiezen voor de gewenste producten en deze kun je personaliseren alvorens deze in de winkelmand worden geplaatst. (Binnenkort mogelijk)

E-mail
Wanneer het bestellen op de website niet is gelukt vragen wij om de bestelling via de e-mail te plaatsen. De bestelling kan verzonden worden naar info@thecakeboutique.nl Graag ontvangen wij de volgende informatie:

  • product & aantal personen 
  • logo (JPEG. of PNG.), indien van toepassing
  • tekst voor op het kaartje, indien van toepassing
  • brief (Word doc. of PDF.), indien van toepassing
  • bezorgadres (bedrijfsnaam, contactpersoon, straat, huisnummer, postcode en plaats)
  • gewenste bezorgdatum
  • gewenste bezorgvenster

De bestelling is pas geplaatst op het moment dat wij deze hebben bevestigd. 

Offerte
Heb je een speciale wens, interesse in een leuke actie of wil je jouw relaties op een smakelijke manier verrassen of bedanken? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan. Dit kan via het offerte formulier of je kunt direct contact opnemen via info@thecakeboutique.nl. Om een offerte op te kunnen stellen hebben wij de volgende informatie nodig:

  • product(en) & aantal personen 
  • aantal taarten & adressen
  • gewenste bezorg of ophaal datum (indien bekend)
  • naam of bedrijfsnaam (indien van toepassing)
  • telefoonnummer
  • e-mailadres

Wanneer wij de aanvraag hebben ontvangen ontvang je dezelfde dag nog de offerte per mail.

Socials
Zelfs via onze socials is het mogelijk om een bestelling te plaatsen. Via de facebook shop kun je direct een bestelling plaatsen óf je kunt ons een privé bericht sturen via Facebook of Instagram.

Landingspagina
Wanneer je een giftvoucger hebt ontvangen kun je de bestelling plaatsen via de offerte aanvraag. Ga naar de opgegeven link, vul de persoonlijke code in en kies het product, het bezorgadres en de bezorgdatum. Bestellen is nog nooit zo makkelijk geweest!

Mochten er vragen zijn over een van de bovenstaande bestelkanalen dan kun je altijd contact met ons opnemen. Telefonisch kunnen wij helaas geen bestellingen aannemen.

Producten

Op bijna al onze taarten kunnen wij een afbeelding plaatsen. Dit kan in de vorm van een eigen afbeelding, een foto of een logo. Het is ook mogelijk om hier een tekst aan toe te voegen. Stuur ons deze via de mail.

 

Alle ingrediënten kun je bij ons navragen. Heb je nog een vraag over een specifiek ingrediënt, neem gerust contact met ons op. 

Er is altijd de optie om te kiezen voor een kaart. Wanneer de bestelling wordt geplaatst voor iemand anders.

Het kaartje dat wordt meegeleverd betreft een standaard dubbelgevouwen A5 kaart. De buitenzijde van de kaart is voorzien van een ontwerp in The Cake Boutique huisstijl. De binnenzijde van de kaart wordt rechts voorzien van de naam van de besteller en de ontvanger. Aan de linkerzijde is ruimte voor de 200 tekens aan persoonlijke tekst.

De prijs voor een standaard kaart is €1.50 ex. 9% BTW.

Drukwerk
Wanneer je de traktatie nog net een beetje persoonlijker wilt maken is het mogelijk om te kiezen voor drukwerk. Hierbij zijn twee mogelijkheden:

Optie #1
Het drukwerk kan fysiek bij ons worden aangeleverd, in overleg. Zorg ervoor dat het drukwerk minimaal twee werkdagen voor de bezorgkosten bij onze orderverwerking aanwezig is. Zie hieronder het adres:

The Cake Boutique
T.A.V. Orderverwerking
Korenbloemstraat 27
5409AX Odiliapeel 

Waar rekening mee gehouden moet worden zijn maximale afmetingen van de betreffende verzendverpakking. Het kan daarnaast zijn dat er kosten in rekening worden gebracht voor het toevoegen van het drukwerk. Neem contact op over de mogelijkheden.

Optie #2
Bij grote aantallen (vanaf 25 stuks) kan een digitaal ontwerp bij ons worden aangeleverd. Wij zorgen ervoor dat de kaarten worden gedrukt en bij de bestellingen worden geleverd. De mogelijkheden hierbij zijn eindeloos, waarbij wel rekening gehouden moet worden met de maximale afmeting van de verzendverpakking.

Wat is er mogelijk?
Formaat: A6 of A5
Oriëntatie: staand of liggend
Vouwwijze: ongevouwen, 1 slag links, 1 slag boven
Bedrukking: enkelzijdig full color, dubbelzijdig full color

De prijs van drukwerk is afhankelijk van de keuze in formaat, oriëntatie, vouwwijze en bedrukking.

Een andere wens? Neem gerust contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.

Heb je een uitgebreide boodschap die je graag zou willen meesturen met de taart? Geen probleem, dit verzorgen wij door middel van het meesturen van een brief.

Specificaties:

  • A4
  • Word doc.

Het aangeleverde document printen wij full color op briefpapier. De brief wordt horizontaal één keer gevouwen en in een A5 envelop meegeleverd met de bestelling. Wanneer je kiest voor een brievenbus traktatie wordt de brief tweemaal gevouwen en in een A6 envelop meegeleverd.

De prijs van een brief is €1.50 ex. 9% BTW, dit is inclusief envelop.

Betalen

Om de bestelling online te kunnen afrekenen bieden wij verschillende betaalmethodes aan:

  • iDeal
  • Creditcard (VISA, MasterCard, American Express)
  • Paypal
  • Klarna (achteraf betalen voor particulieren)
  • Contant bij aflevering of ophalen

Heb je een waardebon? Deze kun je bij ons verzilveren via de mail.

Liever eerst de bestelling ontvangen en daarna betalen? Dit is alleen particulier mogelijk.

Particulier
Bestel je als particulier dan bieden wij een betaling achteraf aan met behulp van Klarna. Hoe gaat dit in zijn werk?

  • kies tijdens het afrekenproces voor de betaalmethode ”Klarna”
  • vul de gevraagde gegevens in
  • er wordt door Klarna gecontroleerd of achteraf betalen mogelijk is 
  • na controle goedgekeurd? de bestelling is geplaatst!
  • betalen kan tot 30 dagen na het bestellen via Klarna
  • hou er rekening mee dat de betaling niet voldaan hoeft te worden via Taartenwinkel maar via Klarna, je zult hierover via Klarna berichten ontvangen.
Bezorgmethoden

Pakket bezorging

Geen voorkeur voor een bezorgtijd, ben je de hele dag thuis en kies je voor een product dat via de pakketbezorger bezorgd kan worden? Top! Al onze traktaties die niet door de brievenbus geleverd kunnen worden maar niet gekoeld zijn worden bezorgd via de pakketkoerier. De traktaties worden zo ingepakt dat deze netjes aankomen bij de ontvanger en dat de versheid twee dagen is gewaarborgd. Zo heb je even de tijd om het pakketje te openen. Helaas is er bij deze methode nog geen T&T beschikbaar, hier wordt hard aan gewerkt:)

Brievenbus bezorging

Kleine attenties kunnen zo door de brievenbus geleverd worden. Deze bezorgmethode is voordeling en handig wanneer je niet zeker weer of de ontvanger (of jijzelf) thuis bent op de dag van bezorgen. De traktaties worden zo ingepakt dat deze netjes aankomen bij de ontvanger en dat de versheid twee dagen is gewaarborgd. Zo heb je even de tijd om het pakketje te openen. Op de dag van bezorging ontvang je bij deze bezorgmethode per mail een T&T link. Met deze link kun je de status van het pakket inzien. Let op: het kan voorkomen dat een brievenbus pakketje later wordt geleverd dan de gekozen datum, deze datum is slechts indicatief.

Mocht je meer vragen hebben over de verschillende bezorgmethoden of mocht je een speciaal verzoek hebben neem gerust contact met ons op.

Bezorgen in Nederland doen wij van maandag tot en met zaterdag, dit doen wij landelijk met uitzondering van de Waddeneilanden. Bezorgen op zondag is helaas niet mogelijk, dan zijn wij gesloten. Wanneer de bestelling vóór 17:00 uur wordt afgerond kan deze de volgende dag nog worden bezorgd*, uiteraard is het ook mogelijk om te kiezen voor een datum in de toekomst.

Hieronder is een overzicht te vinden van alle mogelijkheden incl. bezorgkosten.

 

binnenkort beschikbaar 

Cadeaubonnen

Het is mogelijk om een digitale cadeaubon of code te bestellen, deze code heeft een waarde van een vooraf bepaald bedrag (€10,- tot en met €100,-).

Het aanvragen van een of meerdere cadeaubonnen of codes kan via info@thecakeboutique.nl Wanneer je kiest voor een code ontvang je per mail de kortingscode. Wanneer je kiest voor een digitale cadeaubon maken wij deze voor je op (naar wens), hier zitten wel extra kosten aan verbonden. De cadeaubon wordt digitaal per mail in PDF verzonden. 

Gaat de voorkeur uit naar een fysieke cadeaukaart, lees dan het volgende artikel: Fysieke cadeaubonnen.

Cadeaubonnen die je kunt besteden bij Thecakeboutique.nl zijn tot twee jaar na uitgifte van de bon geldig. De datum en waarde staan vermeld op de uitgegeven bon.

Na de vervaldatum van de cadeaubon is deze niet meer geldig. De cadeaubon of de restwaarde ervan is niet inwisselbaar voor geld. De cadeaubon kan niet in delen worden besteed.

Feedback

Een review achterlaten na jouw ervaring met The Cake Boutique waarderen wij zeer. Klik hier om direct een review te schrijven. 

Bij iedere bestelling wordt tevens een kaartje geleverd. Op de achterkant van deze kaart vind je een QR code welke je kunt scannen, deze leidt direct naar de The Cake Boutique Trustpilot pagina. Gezien wij alle feedback erg waarderen verloten wij elke maand lekkere sweets.

Beoordelen op onze producten, service en dienstverlening kan op basis van sterren (1 t/m 5). Wij streven ernaar om binnen twee werkdagen op alle reviews (zowel positief als negatief) te reageren.

Mocht je hier meer vragen over hebben, neem gerust contact met ons op.

Wel of juist niet tevreden over onze service, het product of de bezorging? Wij waarderen het wanneer u in deze situatie contact met ons opneemt.

Met alle positieve feedback zijn wij blij, deze geven wij ook altijd door aan onze collega’s. Met alle minder positieve feedback zijn wij net zo blij, met deze informatie kunnen wij onze producten en dienstverleningenkel optimaliseren.

Wanneer u uw feedback aan ons wilt doorgeven kan dit op verschillende manieren:

  • telefonisch: 0611837391
  • per mail: info@thecakeboutique.nl
  • via Trustpilot
  • via Google reviews

Zorg er altijd voor dat u uw ordernummer bij de hand geeft wanneer u contact opneemt. Op deze manier kunnen wij uw gegevens er snel bijpakken en u zo goed mogelijk proberen verder te helpen.

Offerte

Opzoek naar een partij die je volledig kan ontzorgen het versturen van traktaties naar meerdere adressen? Vraag dan een offerte aan!

Een offerte aanvragen kan via:

Graag komen wij naar aanleiding van de aanvraag in contact en denken wij waar nodig met je mee. Op basis van alle informatie maken wij een voorstel welke zo goed mogelijk bij alle wensen past.

× Bestel hier jouw taart!